I brist på annat mitt i natten: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FINIS!

2010-01-04 - 01:26:43
16 år nu (kanske inte än, eftersom jag inte har någon koll vilket tid den 4 januari 1994 du föddes). Nu är du med i gänget (igen) och närmare 20 år än 12!

Hittade ett dokument på datorn, namngett "Sagt av Clara h" tänkte att det kanske kunde vara passade och göra innehållet officiellt denna dag:

"Ringer det, eller vibrerar det bara ändå?"
"Jag skulle vilja ha en släktgård, det är liksom en gård åt släkten"
"Mobilen dog - men nu lever den igen"


 

Hoppas du får världens bästa dag.
Det förtjänar du.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Postat av: clara

hahahah åh jag minns inte ens att jag har sagt detdär, tur att du dokumenterat ;) så att vi kan ha det bekräftat hur knäpp jag är hahah :D

tack min älskade sötnos, du är finast

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-04 - 11:30:12
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0