Jag hatar dig som nykter, och jag älskar dig som full. Allt har blivit dödligt, man får cancer utav sol

2010-01-03 - 22:37:13
Idag har jag
1 träffat Ida och Clara
2 haft Taizé återblickar
3 träffat Ida och Clara


Åkte in till stan med Ida kl 13:20 (och Ida höll på att missa bussen). Tog 5an ut till Vilan och träffade Clara. Vi kopplade genast ihop min videokamera med tvn och körde alla gamla filmer från Taizé. Trodde aldrig att jag skulle skratta så mycket åt den gruppen med härliga människor.
Vi blev bjudna på te och italiens sockerkaka med viss eftersmak av punch.. Vi hade en liten disskusion om vad exakt det faktiskt smakade, men jag tror aldrig vi kom fram till något.
Ida och jag tog 17:18 bussen hem till Alunda igen, och jag gick hem och tog mig en powernap eftersom det är JVM semifinal ikväll (om en halvtimme) och det håller ju på en stund, närmare tre timmar.

När jag vaknade från min lilla lur så hade jag extremt ont i halsen, bara från ingenstans. Vet inte om jag ska skylla på den italienska puch-kakan eller kylan. Pimplar te som aldrig förr i alla fall!


Imorgon klockan elva har min bror tid på Akademiska sjukhuset, han ska äntligen få ta bort sitt gips. Skönt för honom, och skönt för oss andra. Äntligen kanske han blir sig själv igen, dom sista veckorna har han nog varit extremt irriterad och deprimerad på detta gips.
Förhoppninsvis ska pappa hinna in till optikern och få linser innan, eftersom han hade sönder sina glasögon idag så dom är tejpade på sidan och helt snea (har förbjudit honom att visa sig så på sjukhuset).

Nu ska vi tagga.
Hockey, hockey, hockeyhockeyhockey.



Jag hör hans röst och den är cigaretter, gråt
Den tunne vite greven sjunger om gyllene år
Postat av: clara

hahah åh taizeflashbacks

sjukt hur det känns som igår

2010-01-03 - 23:16:31
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0