Måndagar är skit.

2010-01-25 - 17:31:28
Min kropp gör ont idag. Mest ont har jag i högerarmen. För tro det eller ej, men jag gjorde min volleyboll debut igår. Tack och lov för att det är ett korplag, och för att jag i alla fall har en där som jag känner (Anette). På torsdag är det träning igen!


Skippade idrotten imorse, var med och la upp ett träningsprogram bara.. Och hjälpte Bodan med några maskiner eftersom jag har varit på gymmet några gånger nu så börjar man lära sig.

Förstår inte ens varför jag åkte till skolan. Tänkte nästan åka med ända till busstationen och ta nästa buss tillbaka hem. Men det gjorde jag inte.
Plågade mig igenom en dag med typ 5 timmar på en och samma uppgift.

Aja, hoppas det är bättre imorgon för då ska jag och Maria köra en workout på gymmet igen, det va ett tag sen nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0