She doesn't know your name and your heart beats like a subway train

2010-01-13 - 20:56:32
En tung tag...
Spanska, engelska, matte och biologi. Trodde nog att allt skulle vara värre än det egentligen blev, men dagen flöt på riktigt bra trotts att pratkvarnen Maria bara var med på sista lektionen.
Följde med Bodil och Maria hem till lägenheten efter skolan, åt mat och kiwis och hade trevligt med dom.

Imorgon är det sovmorgon, en uppvärmning inför helgen eftersom vi har sovmorgon på fredag också. Och på fredag innehåller schemat endast två lektioner. En av dom är spanska, då ska jag redovisa mitt schema (klockan osv) för Frasse. Kan ju både bra och åt helvette beroende på vilka frågor han ställer.





Min fina Maria, jag och våra snöskulpturer i form av hjärtan som vi fick av Vivamus (förskolan som ligger brevid våran byggnad) barnen igår. Två pojkar, varav en liten (liten och liten.. Kanske 7-8 år..) som heter Wilhelm. Hur gulligt som hellst, Maria och jag började typ gråta, haha.
Postat av: clara

Leve fortsättarna, kommer ut offeciellt nästa vecka :)

2010-01-14 - 18:49:45
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0