SJ here I come

2010-01-10 - 13:06:12
Varför måste det vara fint väder - och så in i norden kallt så man inte ens kan gå ut och ta ett andetag utan att flimmerhåren stelnar?
Man får helt enkelt sitta på insidan och titta ut på det fina, skönt att åka tåg också när det är så fint väder. Så blir man inte helt deprimerad.
Något som gör mig lite deprimerad ändå är nog att jag måste läsa i min bok, Låt den rätte komma in, som jag hittade nu när jag packade ihop mina saker. Har inte läst speciellt många sidor under lovet, inte så många som jag hade tänkt kanske.


Nu ska jag klämma lite lunch, sen drar vi till Gränby och jag shoppar min stooooora halsduk på MQ om den finns kvar, dilemma; svart eller lila? Mössan jag köpte igår var lila men det är liksom inte samma lila.

16:09-20:00, glöm inte den tiden.. Ett sms vore trevligt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0