Skam & förtvivlan

2010-01-22 - 21:12:57
Hahahah, förlåt.. Men jag tar tillbaka allt jag har sagt om svenska handbollslandslaget. Dom ska åka HEM med två alternativ, antingen sluta, eller lära sig spela handboll.
Förlåt, jag blir så jävla sur.



Idag var det en kort dag, tack gud för det. Och efter skolan så kom kusin Kristoffer + Sara och hämtade mig så åkte vi och hälsade på Therese och Theo som baaaara växer. Den lilla godingen, skrattade gjorde han åt mig idag också. Hm...

Och så är det ju äntligen helg, och jag ska nog göra minsta möjliga. Även fast jag redan har planerat att:
  1. Hjälpa Anetta att städa skafferiet.
  2. Damsuga och röjja mitt rum (som ser för jävligt ut).
  3. Se på hockey.
  4. Stryka kläder (har lovat mig själv att göra i alla fall en god gärning varje dag).
  5. Läsa min bajsbok, Låt den rätte komma in.
  6. Försöka att ta det lungt
Som ni ser, små saker kan lätt bli till stora sådana.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0