Skuulan

2010-01-29 - 11:43:00
Gosh, I'm still alive!

Sitter och filar på min klimat-uppsatts på svenskan, om en halvtimme är det lunch och sen är det spanska, då jag ska redovisa massa modeller, dvs vad dom har på sig för kläder och vad det är för fäger osv. Väldigt spännande liv jag har.

Efter skolan ska jag träna, men eftersom jag ska träna själv (!!) så blir det nog bara 20 minuter på gåbandet eller något, bara så jag får känna att jag rör lite på mig.
Föresten var jag på volleyboll träning igår också, det gick faktiskt riktigt bra!


Sen ska jag hem, och inte göra någonting alls. Kanske läsa lite ur mig idiot-bok Låt den rätte komma in (känns som att jag har tjatat om den ganska mycket..) Men jag ogillar den starkt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0