Solen skiner, herregud..

2010-01-23 - 13:51:05
  1. Hjälpa Anetta att städa skafferiet.
  2. Damsuga och röjja mitt rum (som ser för jävligt ut).
  3. Se på hockey.
  4. Stryka kläder (har lovat mig själv att göra i alla fall en god gärning varje dag).
  5. Läsa min bajsbok, Låt den rätte komma in.
  6. Försöka att ta det lungt
Det går inge bra för mig... Nu har jag och Anette dessutom bestämt oss för att åka till Löfbergs Lila och se på hockeyn, istället för på tvn. Det betyder att vi måste åka om typ en timme, och innan dess ska vi äta. Kommer inte få mycket gjort av det jag hade planerat göra.

Har hamnat framför datorn nu, lyssnar på trackslistan som snart är klar.



Vet inte om det blir mer bloggande ikväll.
Isåfall, take care, lördagar är farliga vettni.
"Och gör inget som jag skulle gjort" som min spanskalärare hade sagt.

Peace.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0