Söndagar behövs egentligen inte.

2010-01-31 - 14:08:44
Har fått ofantligt tråkigt. Så är det nästan alltid på söndagar.
Sitter här med ett glas flädersaft, och lyssnar på "Svensk sommar" på Spotify och drömmer mig bort till sommaren, nu längtar jag verkligen dit.



Igår var det hockey, Färjestad-Brynäs som slutade 4-3 och var så jävla spännande att jag inte kunde sitta ner. Men det gick vägen! Och fyfan va jag hatade LLA's barer igår, önskar att dom kunde ligga mer avlägset så man slipper den äckliga lukten av utspilld öl. Och det blev ju inte bättre när alla brynäsare valde att supa bort sina sorger!

Men det var ganska skönt att komma iväg igår, inte bara sitta hemma och deppa ner sig totalt. Det var ju trots allt mormors årsdag och helt klart inte den roligaste dagen på året.




Ni får en fin bild innehållade tre av mina klasskamrater.
Henrik, Bodil och Knut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0