Spanskaaaaaaaaaaaa

2010-01-15 - 13:50:09
Pappsen och lillebror kom till Kil igår! Då fick han hämta mig så åkte jag med honom till farmor och farfar och sov där, så åkte jag med honom till skolan imorse eftersom han ändå skulle till stan. Vi gick till gymmet också och fixade mitt träningskort, så vid två ska jag och Maria premiär-träna!


Sitter på spanskan nu, sista timmen på en fredag. Inte speciellt roligt, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Som sagt, tur att man har en så bra lärare annars hade jag väl gått under.
Har skrivit ett inlägg i Mi diario.. Min dagbok, och redovisat mitt schema på spanska för Frasse, så jag borde egentligen få sluta vid två när Maria slutar, så vi kan gå till gymmet direkt. Då kanske jag hinner ta mig en sväng i Mitt i City sen, måste köpa block och sånna där överstrykningspennor. Skulle vara roligt att hitta kläder till dopet på lördag ockå!


Ikväll kommer pappa och Oliver till Anette. Blir väl lite käk osv.
På lördag kl 12 är det dop, Theos dop (det är därför pappa är här).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0