Stan.

2010-01-09 - 12:19:51
Nyduschad i kallvatten eftersom varmvattnet tar slut på tre minuter på det här stället!
Idag ska jag nog ta mig en snabbis till Gränby, min snälla pappa följer med så jag slipper åka buss. Jag ska till Åhléns och byta min Krunegård skiva, sen blir det nog att titta på lite kläder. Beror ju på om jag har pengar att shoppa för, och på hur mycket folk det är (mycket folk drar definitivt ner på shopping-suget).


Igår kväll var toppen. Vi (jag, Jennifer och Frida) var hemma hos Beccis och tittade på film och snackade gamla minnen. Skrattade så jag grät när Frida och Beccis berättade något från gamla fotbollsmatcher, "asså seriöst, så jääääävla trångt". Vi pratade om första gången vi träffade varandra och första intryck. Herregud va längesen allting är egentligen.


Nu ska jag leta reda på kläder och hårfön.
Tjo,
J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0