VI DYGNAR!

2010-01-06 - 03:44:33
Ingenting går enligt mina planer längre.

Eftersom jag har blivit sjuk så åker jag inte till Värmland imorgon (idag, höhö), kanske inte på torsdag heller men den som lever får se. Tror dock att jag överlever eftersom min 39 graders feber trots allt har gått över, och att jag nästan svimmade på sjukhuset var trotts allt inte så farligt.

Mina planer att gå och lägga sig tidigt, dvs före klockan ett gick inte speciellt bra. Låg och tittade på matchen och det drog väl iväg på tiden. När jag väl gått och lagt mig så kunde jag ändå inte sova eftersom jag tyvärr har vänt på dygnet. Gick då upp och tittade på JVM finalen Kanada-USA.
Står nu inför ett svårt val, eftersom jag fortfarande inte är tillräckligt trött för att somna, men troligtvis inte kommer orka hålla ut ett dygn. Det återstår en period på finalen som jag vill se, men fan om jag somnar efter den. Då kommer jag sova till två i eftermiddag och sen är den dåliga rutinen igång igen.


Usch, jag är verkligen ingen höjdare på det här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0