When you're too in love to let it go

2010-01-02 - 00:51:28
Väskan är packad, ipoden är laddad med tusen kilo kärlek (Beck och 7 avsnitt av Vänner), det enda som saknas nu är sömn. Gärna ostörd sömn, jag vill mer än gärna slippa alla tankar som styr mig. Som får mig att ligga vaken i timmar.

Imorgon 10:26 går mitt tåg ifrån Karlstad. Och på onsdag går min retur. Där emellan ska jag hinna fira min fina vännina på 16 års dagen, följa med min bror till sjukhuset och ta bort gipset, träffa andra efterlägtade människor för första gången på detta deceniet... Och njuta av dom sista dagarna på jullovet.
På torsdag börjar skolan med matte, sen naturkunskap, och sist fysik i två timmar. Kul med två nya ämnen samma dag som man börjar (y).

Final destination 2 står på i bakrunden. Verkar ganska intressant. Kanske ska inta ryggläge och försöka slappna av.
Allting känns väldigt surrealistiskt. Allt har kännts så sen den där måndagen i Göteborg.



But if you never try you'll never know
Just what you're worth
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

så fin blogg! gott nytt år :)

2010-01-02 - 14:18:12
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0