Älskar att inte veta vilken dag på veckan det är.

2010-06-20 - 16:23:54
Såg på Saw 2 igår, ensam och jag klarade mig till och med ifrån mardrömmar. Helt fantastiskt.

Idag har det inte hänt mycket. Vid två åkte jag hem till farmor och farfar och fikade med Therese, Theo, min faster Helena och min kusin Tobias + hans flickvän. Sedan promenerade jag med det gänget hem till Helena. Sen skjutsade Therese hem mig och nu sitter jag här, och väntar på mat.

Imorgon ska jag träffa Maria och Jenni i stan, vi ska troligtvis käka lunch sen blir det väl Sandgrundsudden eller Klarälven och mysa med jordgubbar (nu kommer vardagarna tillbaka, med det fina vädret!). Och så ska jag lämna tillbaka longboarden till Alex, det är en sorgens dag. Kommer göra lite ont i hjärtat.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0