Ändrade planer till 100%

2010-06-12 - 15:40:42
Inget blev som vi tänkt oss igår. Mötte Maria på tågstationen halv nio, då gick vi till torget i regnet och stod där i ca 10 minuter. Försökte få tag på Olivia som var i Skåre men fick imorse veta att hennes mobil gått sönder. Sen vi träffade två stycken ifrån skolan, en utav dom skulle ha fest hemma så vi drog hem till henne (jag fick alltså aldrig se Timo), en bussresa på typ en halvtimme och en buss FULL utav folk. Maria och jag var i alla fall där i typ en timme, sen ringde vi efter min kusin som skulle hämta oss. Festen var törr och jag var trött.
Jag var hemma typ halv ett inatt, och fick äntligen sova ut imorse för första gången på mitt 3 dagar gammla sommarlov!

I natt blir det ännu en uppersittarkväll, Diamond league sänds direkt ifrån New York ikväll.





Bild ifrån Andreas student.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0