Äntligen longboard!

2010-06-04 - 23:38:01
Varit hos Alexandra i Arvika hela kvällen, åkte dit med henne efter skolan och lite senare kom Bodil och Maria så grillade vi och hade mysigt. Sen skjutsade Alex mig på cykeln i 480 km/h till tåget som jag hann med, med cirka en sekunds marginal. Blev så stressigt så jag inte ens han ge min gullunge en puss och en kram eftersom hon åker till Cypern på söndag. Har i alla fall fått låna hennes longboard. Kom hem till Kil runt halv elva, och sedan dess har jag varit ute och åkt longboard, är riktigt nöjd över mig själv faktiskt, inte ramlat en enda gång. Snart är det ju såpass att man kan visa sig bland folk när man åker.

Ska bli skönt att sova hemma ikväll, sov borta hela förra helgen. Är helt själv hemma nu dock, Andreas är i lägenheten i stan (där han har varit sen förra torsdagen), Anette är på tjejkväll ett kvarter bort och Lennart var bjuden på After Work i stan. Kan inte bestämma mig om jag tycker det är skönt eller läskigt at vara själv. Funderar dock starkt på att gå upp och skrika lite i mitt Kent Singstar och sen sova en sväng. Har fått otroliga skavsår på tårna efter ha gått den långa vägen hem till Alex pappa idag.


Imorgon då?
Vid fint väder: Sola och chilla galet, vara stolt över att jag (troligtvis) klarade fysiken. Förmodligen åka longboard och till kvällen drar jag till Markus.
Vid dåligt väder: Det händer inte så jag behöver inte planera för dåligt väder.


Just det, köpte nya jeans på Monki idag, bilder kommer troligtvis aldrig hamna här.. Men vem vet?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0