Bästa dagen på länge..

2010-06-22 - 19:19:33
Hade en toppendag i Karlstad igår med Maria och senare lite annat trevligt folk! Ni får gårdagen i bilder istället för bara en massa tråkig text (som jag annars är väldigt bra på).


Här i Karlstad finns dom såkallade Solacyklarna som lånas ut gratis på Stora Torget i Karlstad. Vad Maria och jag inte visste var att minst en utav oss var tvugna att vara 18 för att låna cyklarna, men det löste vi genom att vara söta och snälla (fjäska och säga "vi är arton om tre månader"). Här är iallafall vårat första stopp, lunch-paus på McDonalds på Våxnäs.




Men snyggt eller? Finare pose kan jag nog inte göra samtidig som jag cyklar intill en stor väg. Koncentrerad 2.0


Cyklade vidare till Bergvik, där vi INTE hade planerat att shoppa så mycket som vi gjorde...




Sedan cyklade vi ut till Skutberget och mötte dom här två små, Alex och Tino. Satt där och åt lite utav deras picknick. Sen drog vi in till stan igen.


Vi cyklade ut till Mariebergsskogen och tittade på djuuuuren. Tyvärr hade klockan blivit lite för mycket och nästan alla djur hade gått in. Men vi hittade två kor och sju får.


Vi mötte Kenny, vi gick ner till hamnen och väntade in Alex och Tino.


Nästa stopp blev Coffeehouse by George fram tills klockan blev tio och vi frös för mycket för att sitta kvar, plus att dom stängde.


Kenny och jag.


Tino gör en fågelholk.


Ut och dunka Kesha i Tinos bil. Karlstad runt sen fick jag skjuts ända hem till dörren i Kil!









Tack för en helt galet bra dag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0