Kan inte fatta att jag har sommarlov.

2010-06-11 - 17:18:17
Massor med saker att underhålla mig med.
Igår var det studenten, sen drog jag hem till farmor och farfar med heela familjen runt åtta, sen kom markus och kvällen blev natt innan jag följde honom en bit hem. Sen gick jag tillbaka till farmor och sov där.
Idag har vi varit i stan, mamma, pappa, och bröderna. Fikat och gått i regnet, mys. Sen tillbaka till farmor och käka mat. Sen longboarda ner till Kils centrum med hela familjen där det firades 9:or för fullt. Jag drog hem och min familj åt något annat håll. Fikade på kvarvarande tårta med Anette och en bakfull Andreas.

19:43 går tåget till stan, ska förhoppningsvis se Timo med Maria och Olivia.
Imorgon ska jag vara med Markus, och antagligen träffa mamma & pappa om de inte åker hem. 

(kan inte fatta att jag är fri)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0