Underbar daaaaaaaaaaag

2010-06-08 - 17:57:22
Idag har det varit en lagom lång och lagom intensiv dag i Arvikas djuuupa skogar. Vi hade femkamp med klassen, vår mentor och vår mentors sambo. Helt galet roligt har vi haft. Först sköt vi luftgevär (vi var på en typ gevärsklubb) där jag (host) hade en av de bästa "skjutningarna" på fem skott, 42 poäng! Sedan hade vi stafett med norska fyllan (säger inget mer än så). Nästa gren var att sätta ihop ett stormkök, koka vatten och EN spagetti och sedan slå knut på den.. Dessa tre första grenar vann mitt lag, som innehöll mig, Maria, Bodil och Asker. När vi sedan kom till den gren där man skulle sitta ihop två och två i benen och springa så förlorade vi, men vann ändå den sista grenen som gick ut på att hämta ett äpple ur en gryta med vatten, och sedan hitta en sockerbit gömd i en skål med mjöl.
Haft en helt underbart rolig sista dag med klassen även fast det saknades två stycken. Och imorgon är det avslutning och det ska bli så underbart med lov!

Imorgon kommer mamma, pappa och the brothers till Kil, Andreas tar ju studenten på torsdag så då ska dom vara med och fira honom! Och på fredag blir det förmodligen Timo Räisänen i Karlstad.


Longboarden ger mig kramp i vaden. Men longboarden och ipoden är det enda som kan få mig att rensa tankarna. Jag älskar det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0