020310

2010-03-02 - 22:16:09
Sådär ja. Då har jag tagit mig igenom ännu en dag, i stort sett ensam. Har varit riktigt aktiv idag, duschat och städat. Hunnit se Wallander-Tjuven och nu ser jag på Beck.

Vid sju gick jag till ICA och mötte upp Jennifer, vi shoppade lite och gick hem till mig och pratade. Så som vi brukar göra, alltid lika bra att man har Jennifer så man håller sig uppdaterad på allt som har hänt i byn under tiden jag har varit borta.
Jag fotade Jennifers klänning också, som hon har sytt, och så tog vi några andra snygga (och mindre snygga) bilder men dom får ni se här tidigast imorgon. Har ingen sladd till datorn med mig så jag använder min lillebrors dator imorgon när han är i skolan, då jag bara behöver sticka in minneskortet.

Planerna för morgondagen är lite oklara men jag kanske ska träffa Jennifer igen, även Frida. Ska hjälpa dom att ta lite bilder.
Men det är imorgon, nu ska jag bara mysa resten av kvällen. Göra lite te och titta om det är något mer bra på TV.

Ha en fin dag i skolan imorgon, (ni som ska dit). ♥
Postat av: Christoffer

Okeej det tycker du (A) Redan köpt en ;)

2010-03-03 - 07:54:49
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0