Bloggar i periodpausen

2010-03-24 - 19:52:20

Jag har tränat idag! Verkligen t-r-ä-n-a-t. Maria drog på ett pass (jag tycker det är jobbigt rent psyiskt med pass) så jag körde på ensam i gymmet. Gick faktiskt bra, kunde koncentrera mig då och stog inte bara och babblade med Maria. Tog 18:10 bussen hem, hann knappt komma innanför dörren innan hockeyn börja. Så det blev att äta mat och kolla på hockey samtidigt, mycket svårt. Står 0-0 nu efter första perioden och jag hoppas verkligen inte att matchen blir lika lång som sist för jag är verkligen dötrött.

Imorgon ska jag till Therese, ska följa med dom och titta på hus i Kil. Brukar alltid vara med när dom gör det, av någon anledning. Jaja, kul att få lite erfarenhet av vad som trots allt är ett bra hus, och vad man ska titta efter.



Något så otroligt skönt att jag blev klar med spanskan idag. Gjorde klart min sista muntliga examination för Frasse, om en lägenhet. Så ställde han lite allmänna frågor och så fick han reda på att jag spelat i ett band som gjort egna låtar, han blev så jääävla imponerad. Typ bara gapade och tittade på mig. Men men, nu är det klart. No more spanska steg ett för min del! Behöver inte ens gå på dom sista två lektionerna.

Jag har fått läsa Andreas projektarbete idag med. Den första prototypen av hans kost-bok. Superbra jobb, (och mitt namn kommer för övrigt stå med i inledningen).

Nu fortsätter hockeyn, jag hatar att va nervös.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0