Dagarna bara springer iväg

2010-03-11 - 18:25:29
Ojoj, nu var det ett tag sen jag var här.. Detta är anledningen:

I måndags hade jag grymmaste huvudvärken och orkade inte bry mig om något annat. Låg och sov/kollade på Wallander hela kvällen.
I tisdags firade jag, Bodil och Alexandra Marias födelsedag. Vi skulle ut och äta men kom först inte på vart, så bussen som tar oss till Stora Torget (ifrån skolan) har slutdestination Universitetet så vi satt kvar på bussen och tog oss en varv runt Karlstad. Först ända ut till Universitetet (35 minuter ifrån skolan) och sedan tog vi bussen ifrån Universitetet som åker ända ut till IKEA (där vi bestämde oss för att äta) så i slutändan hade vi åkt buss i totalt över en timme, och då endast stadsbuss. På IKEA köpte vi även en blomma till Maria. Sen åkte jag hem och packade mina väskor, sen kom pappa hit, kan skulle ha möten i Karlstad på onsdagen så då hämtade han mig här så följde jag med honom till farmor och farfar och sov där till onsdagen.
Igår efter skolan så tränade jag och Maria bodypump i 55 minuter. Sen åkte jag hem till Therese och Theo och hade mys, skulle sova kvar där. Therese lagade jättegod mat åt mig och så kollade vi på tv hela kvällen. Imorse gjorde hon världens mumsigaste frukost också, och Theo var så nöjd och glad och gosig hela tiden. Han är snart ett halvår, den lille sparven!

Imorgon är det lite party party hos Maria och Bodil i lägenheten. Sover där till lördagen. Sen hade jag tänkt att försöka komma till Kil tidigt eftersom jag har lovat att hjälpa till att städa ur morfars lägenhet. Och det ska göras på lördag. Är bjuden på ljusparty på lördag också kl fyra, som jag hade tänkt att försöka gå på.
På söndag fyller min kusin 21 år, så då är jag bjuden dit och fira honom, + antagligen träffa hela (eller stora delar) av släkten.

Ni ser, mitt liv är fullpackat den här veckan. Jag förstår inte varför allt måste ske på samma vecka också. Ibland finns det veckor och helger som jag inte gör en endaste dugg.
Nu ska jag äta godis eller något, för att det är förjävla gött.


Jag kommer lära mig att leva med besvikelse



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0