Dagen som varit

2010-03-02 - 00:08:44

Usch, jag blir verkligen en riktig no-lifer när jag är själv, ensam på dagarna. Det enda jag har gjort idag är: sett på Livet är en schager (igen, den började på TV1000 kl 11 i morse när jag gick upp), lagat mat åt mig, sett på Hata Göteborg (hur lågt får man sjunka?), nördat dator så det är äckligt, sett Saw V och nu sitter jag och ser på reprisen av Melodifestivalen. Ingen vet hur skadad man blir av att inte ha ett socialt liv på några timmar.

Imorgon ska jag i alla fall träffa Jennifer. Försöker klura ut något gott som jag kan bjuda henne på när hon kommer. Men det blir väl en simpel semla från ICA misstänker jag. Tänkte först göra mig till och baka, men sen insåg jag att jag 1: inte vet vad jag vill baka. 2: inte har alla ingredienser ens till en basic sockerkaka.


Hade nog tänkt att lägga mig och sova nu, drömma om alla fantastiska intryck jag fått under dagen.
Hoppas jag får sova mer inatt i alla fall, igår drömde jag massa hemska drömmar som höll mig ordentligt vaken, och som fick mig att rusa ner och känna så att dörren var låst när jag vaknade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0