Hur kan du vara så iskall ren & klar.

2010-03-25 - 22:01:24
Imorgon är det fredag, igen. För er som inte visste.. Veckan har gått lagom fort och jag känner att jag förtjänar helg och fredagsmys imorgon i form av pizza och hockey.

Men innan fredagsmyset ska jag in till skolan och ha EN lektion (10:40-12:10). Efter den kommer Therese och hämtar mig, så åker vi och handlar sen hem och fixar lunch. Lite senare kanske vi åker till Deje och badar med Theo, och så kanske vi gör ett stopp hos farmor och farfar också!

MEN innan skoldagens enda lektion hade jag tänkt att jag skulle hinna lämna in min kamera på Expert. Är så jävla trött på att skiten laggar, vill bara kasta objektivet åt helvette. Åh vad jag skulle vilja ha Nikon D90, nio tusen någon? Kan ju alltid hoppas på att jag får sommarjobb. Jag och Bodil har sökt på KBAB som har MYCKET bättre timlön än alla jävla kommuner som knappt orkar hosta upp 50 spänn. Plus att man får jobba under en längre period på KBAB.


Klockan är nu tio, jag är trött som en gud och jag hoppas verkligen Anette kommer ihåg att köpa Niferex till mig imorgon. GE MIG JÄRN INNAN JAG DÖR!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0