Och ja, vi regisserar slutet, tystnad, tagning.

2010-03-03 - 22:00:46
Ställde ut massa tidningar och skit för att folket som samlar upp och återvinner det skulle komma idag.
Vid tre så gick jag till Jennifer för att fotografera henne och Frida till deras blogg. När jag kom hem åt jag sen gjorde jag klart så mycket jag kunde och skickade in min klimat uppsats och kemi examination om batteri.

Imorgon blir det en lugn dag utan direkta planer. Förutom att dom kan ringa mig när som hellst från Vårdcentralen imorgon (eller på fredag) eftersom jag ska ta nya prover. I och med att dom hade så smockat med folk så skulle dom ringa så fort dom får en lucka. Så imorgon kan jag tvingas gå upp ruggigt tidigt, och inte ens hinna äta frukost eller fixa till morgonruffset i princip.


Den som lever får se.
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, kanske se på nya Wallander filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0