På tåget

2010-03-07 - 17:44:56
Då var man påväg hem till vanligheten igen. Tågen har hittils lyckats hålla tiderna oförskämt bra, var i tid in till centralen och tåget som jag sitter på nu (mot Arvika) avgick prick 17:15. Jag är en mycket nöjd_tjej_97 än så länge. Men jag vet också hur fort det kan vända. En av gångerna jag har åkt hem med X2000 satt vi fast i vackraste Degerfors i typ 45 minuter. Men nu har jag mitt mobila bredband att underhålla mig med. Eller "Stickan" som Jennifer kallar det, från Comviq. Funkar mycket bra!

Imorgon börjar vi en ny kurs i skolan, Arbetssätt och lärande. Ska bli intressant och se vad den kan ge mig, eller ta av mig.


Hör väl av mig om det händer något efter vägen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0