Sega jävla lördag

2010-03-13 - 23:30:14

Blev en hyffsat tidig kväll igår, gick och la oss runt tolv. Blev en "myskväll" istället för fest eftersom många inte kunde komma.

Åkte hem till kil med 10:10 bussen, så gick jag direkt upp till morfars lägenhet när jag kom fram och började med att städa ur kyl och frosta av frys osv. Så lite nytta har jag faktiskt gjort idag. Vid halv tre kom Therese och hämtade upp mig så åkte vi upp till farmor och farfar och fikade. Klockan fyra åkte vi hem till vår kusin + hans sambo som hade ljusparty, blev att handla lite där. Vilket är livsfarligt eftersom det är så jävla dyrt.
Efter det så tog jag mig tillbaka till morfars lägenhet där bara Anette fanns kvar och gjorde det sista. Hjälpte henne att plocka med dom sista sakerna och låsa lägenheten för sista gången.

Imorgon är jag free hela förmiddagen! Så gött att inte behöva passa några tider föräns klockan fem då jag ska gå hem till Kristoffer och gratulera honom. Om jag orkar så ska jag plugga matte imorgon, om jag inte gör det så hamnar jag väl framför inomhus VM i friidrott. Inte helt fel det heller.

Ska gå och lägga mig snart, är dötrött eftersom jag typ aldrig kan sova längre än åtta när jag sover borta. Kan ju bero på att jag sov i en ljus etta med fönster som släppte in den underbara vårsolen så det blev jätteljust = min instingt är -GÅ UPP!
Jag älskar att jag kunde gå utan jacka (endast halsduk + tjocktröja) till stan i morse kl 10. Vårvårvårvårvårvår ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0