Trött som God himself

2010-03-17 - 20:56:33
Lång, seg, dryg, förjävlig onsdag har nu passerat. Den näst näst näst näst sista spanska lektionen avklarad och jag har nästan lärt mig moment i fysiken.
Min nacke har varit konstig idag med, den bråkade redan igårkväll när jag skulle sova. Då jag inte hittade något bra sätt att sova på pga min nacke inte ville ligga så som jag ville. Idag har det knastrat när jag vridit på huvudet, det har låtit som om man kliver på en marräng, ni vet? (Eftersom man gör det så ofta). Och så har jag haft ont såklart.

Tränade i alla fall efter skolan, med Maria. Gött eftersom vi inte gjort det på ett tag. Vi ska försöka ta tag i "träna två gånger i veckan" löftet igen. Får se hur det går denna gång.
Imorgon är det sovmorgon också, det är kärlek. Och på fredag är det på träning igen!


Jag har fått brev från Vårdcentralen också. Mina järnvärden har sjunkigt jättemycket, vilket jag kände på mig. Måste nu ta dessa helvettestabletter (som gör att min mage protesterar) regelbundet, eftersom mina järndepåer inte orkar hålla sig uppe utan hjälp av Niferex.

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på Hasse Aro och sova ända till klockan 08:00 imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0