Sånt man inte fick höra

2010-03-01 - 13:35:34
Åh, sitter och tittar på videos från Kent's spelningar i Stockholm. Dom som jag INTE var på. Det sämsta med den här världen är att dom spelar olika låtar på varje konsert, så man missar alltid någon favorit. Det som nästan är ännu sämre är att jag inte är rik, för om jag vore det skulle jag köpa biljetter till alla fyra konserter i Stockholm. Eller nej, till alla spelningar i hela Skanidinavien.  
Men jag är ju bara människa, jag blir aldrig nöjd.
Postat av: Anonym

du är en av mina tio finalister i veckans blogg! se till att skaffa röster, tävlingen avslutas på onsdag! :)

kram!

2010-03-01 - 19:53:59
URL: http://emeliiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0