Växtvärk så det skriker

2010-03-21 - 18:12:28

Åh, då är det söndag, igen. Fyfan vad jag hatar söndagar, får helt seriöst ångest. Fast söndagar kan vara underbara ibland, speciellt när man har lov och vet att man inte behöver gå upp dagen efter. Men nu har jag inte lov, det är hela veckan som kommer + fyra dagar till, sen är det lov.
Imorgon är det i och försig ganska soft eftersom vi har AL första lektionen = ganska roligt. Och idrott sista timmen = ganska avslappnande på något vis. Sen är det ju bara två lektioner där emellan, matte B och biologi.

Jag har en gudomlig växtvärk i min vrist också, otroligt frustrerande. Har behandlat mig själv med Voltaren men den hjälpte inte speciellt länge.


Jag längtar hem, jätte jätte jätte mycket.

Postat av: clara

jag längtar efter dig <3

2010-03-21 - 19:38:57
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

kramar om vi saknar dig här hemma! <3

2010-03-21 - 19:53:20
URL: http://slukarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0