You're impossible to find

2010-03-15 - 17:33:04

Imorse ringde nog klockan en halvtimme innan jag vaknade. Helt sjukt va seg jag var.

Spinningen idag på idrotten tog nog den lilla energin jag hade kvar. Kan vara glad och tacksam över att idrottslektionen nu är lagd sist på måndagen, istället för först som den var förut.
Imorgon har vi vår älskade kort-dag. 14:00 och inte en minut längre. Får se om det blir gym efter skolan. Ska i alla fall vara barnvakt åt Theo för första gången en timme imorgon eftermiddag! Mys..


Andreas sitter på övervåningen och sjunger till Spotify låtar. Nej, ursäkta.. Just nu så skriker han texten på Unstoppable. Och det jobbiga är att jag har svårt att inte sjunga med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0