Äntligen är valborg förbi.

2010-05-01 - 16:52:41
Min valborg var annorlunda, just för att jag inte hade några planer. Efter skolan så åkte jag hem till farmor och farfar och åt sedan middag med dom plus min faster och kusin och hans flickvän. Efter det gick jag till Markus, vi åkte till brasan med två till vid sju, och precis när dom tände började det ösregna så det va bara att åka hem igen. Följde med Markus hem en stund, men halv tio kom det folk och hämtade honom eftersom han skulle ut, då gick jag till Maria och Ludde där Anette och Lennart var. Där va det lungt, både Ludde och jag hade en helvit kväll vilket känns toppen.

Skulle vart med Markus idag, men så blev det inte, (åh jag måste lära mig att inte bli så besviken så jag nästan börjar gråta varenda gång något inte blir som jag planerat) så jag följde med Anette och morfar till stan, morfar skulle ha en mikro och jag fick med mig ett linne, en t-shirt, en lång kofta, en ring och svart nagellack hem. Det gillas, eftersom jag inte har shoppat sen jag-vet-inte-när.

Ikväll händer verkligen ingenting. Anette ska bort, Andreas är i stan hela helgen så det blir väl bara jag och Lennart hemma, ska väl laga mat tillsammans med närmaste pizzeria ikväll antar jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0