En hektisk morgon.

2010-05-14 - 12:12:15
Tack för denna lagom hektiska morgon. Pappa kom upp och väckte mig ur mina underbara drömmar 05:30, trodde då att jag hade försovit mig eller något, då han typ aldrig väcker mig förutom när jag inte kommit upp typ till skolan. Men inte denna gång, fick bara höra "Mamma ringde, hon har kört på ett rådjur så du blir själv med Oliver nu, hejdå". Blev lite stressad, trodde mamma hade blivit skadad också. Men efter typ en timme var pappa hemma igen, han hade bara ringt polisen som i sin tur kanske ringer viltvården, vet inte hur det fungerar. Men mamma åkte vidare till jobbet. Tur att det inte var värre än så, och att det inte var ett större djur!


Har precis ätit frukost. Mår galet illa och det gör mig lite orolig. Vill inte att det blir något nu när jag äntligen är hemma, plus att jag ska till stan idag på UKM! Ska försöka sova eller något, så det här illamåendet försvinner.


Saknar Markus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0