Ikväll inviger vi nya gasolgrillen!

2010-05-22 - 19:25:29
Åh, det luktar grillat och gott. Snart vankas det mat, kött som grillats på den nyinköpta gasolgrillen. Underbart?

Vaknade upp, åt frukost, åkte longboard och såg på den första perioden på hockey semifinalen hemma hos Markus idag. Fick sedan gå hem och fixa iordning mig eftersom det var firande av kusin i Vålberg klockan fyra. Kom hem där ifrån för en timme sen. Har hunnit städa hela mitt rum på den tiden faktiskt, gött.

Just nu sitter jag och ber till jesus eller någon annan att det inte ska börja regna, eftersom jag förmodligen ska cykla till Markus sen igen. Och jag börjar ärligt talat bli trött på att cykla i spöregn, när det dessutom inte behövs mer regn.


Två väldigt söta bilder på bilen efter att mamma kört på det stackars lilla rådjuret. Lägg märke till det charmerande håret som fortfarande sitter kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0