Jag går sönder utav träningsvärk

2010-05-04 - 16:21:25
Jag sprang 3 km på idrotten igår, och det känns idag. Skamligt att man ska få såhär ont utav att springa.

Slutade tidigt idag, så jag tog tio över två bussen hem och ringde till Joakim Bååth DIREKT när jag kom innanför dörren. Har försökt ringa honom i en vecka nu (det är han som är min sommarjobbs-arbetsgivare). Men nu var det gjort.



Markus var här igår, spelade NHL 07 på mitt underbara playstation 2 och jag vill hellst inte prata om det. Kan väl gå och lägga mig och träna upp lite skills nu, och tycka lite synd om mig själv för min enorma träningsvärk. Tror nog att det kan vara lite mensvärk bakom det hela också, och det gör ju inte saken bättre på något vis.
Postat av: Clara

jag förlorade 8-0 mot en kille i min klass på fifa, så du behöver inte känna dig dålig.. ;)

2010-05-04 - 21:10:30
URL: http://agnesclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0