Matte B är inte min vän.

2010-05-18 - 16:22:48
Nu är det gjort, matte B nationella. Gick åt skogen, ganska väntat... Men ändå.

Började dagen med att försova mig också, score. Men jag hann både till bussen och skolan, oturligt nog. Gjorde provet (fyra timmar) sen gick jag och tränade bort mina aggritioner över provet, sen åkte jag hem. Tog en lååååång dusch och åt mat. Sitter nu och funderar på att ta mig en promenad, men åter igen står biologin och väntar på att bli gjord. Hatar dessa dilemman.

Imorgon kommer pappa till Kil, stannar till torsdag så imorgon sover jag nog hos farmor (pappa sover där) så åker jag med honom till stan på torsdag, trots att jag har sovmorgon. Tänkte träna INNAN skolan för en gångs skull.

Lämpligt nog så började det regna nu, det är alltså meningen att jag ska plugga biologi.





Can't you see it in my eyes?
That this might be our last goodbye.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0