Michaela Forni

2010-05-30 - 15:22:40
Hon och hon och hon och hon

Jag mår illa av att se hur du gör samma sak om och om igen. Av att något man trodde var unikt mellan dig och mig (oss och vi) är samma skit som du delar med dig av till henne och henne och henne. Är vi likadana för dig? Att känna sig så jävla ospeciell för någon dödar mig långsamt. Men nu är det slut på att dödas långsamt och åh vad mycket jag saknar tiden med honom för hos honom var jag alltid något speciellt. Ingenting man kan ersätta med någon ny fröken med nästan lika stora ögon. Han som älskade mig för den jag var och inte för att jag gjorde som han sa. Även om jag ofta gjorde det, eller i alla fall alltid lät honom välja film. Han var så söt när han sov...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0