Någon gång måste du bli själv.

2010-05-21 - 23:15:54
Har inte startat datorn på hela veckan nästan, aoch!

Det har varit något i princip varje dag, och ibland orkar man bara inte bry sig om internet. Börjar faktiskt tro på ett liv utan datorn...
Idag har jag i alla fall haft en kort skoldag, vilket var tur eftersom jag fick världens migrän. Kom hem klockan ett då jag tvärsomnade och sov till halv fem då farmor ringde och väckte mig och bjöd mig på mat hemma hos dom.
Kom hem runt nio, packat lite saker, och hamnade här.. Markus kommer och hämtar mig, vet dock inte när. Sover där, och imorgon vid fyra ska jag med Anette och Andreas till Vålberg, min kusin fyller 16. Ungefär det jag har hunnit planera so far.



Det skedde ett brutalt mord på skolan idag. En fisk i vårat akvarium mådde inte bra, medialäraren sa att det bara va att slå hjäl den (och han är akvarienörd) så vi tog den stackars firren i en plastpåse, gick ut med den på baksidan och så fick Alex äran att mosa den med ett bordsben som lägligt stod där. Hon blev så skärrad så jag och Maria fick sköta begravningen. Men nu är hans lidanade slut - Må han bli lycklig i himmelen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0