På hemväg

2010-05-16 - 11:21:07
Sitter på pendeln till Stockholm nu, 12:15 går mitt tåg mot Karlstad ifrån centralen. Det är med både fjärilar i magen och ont i magen som jag lämnar Alunda denna gång. Fjärilar i magen för att jag ska få komma hem och träffa den jag saknar i Kil. Ont i magen för dom jag inte hunnit träffa under mina dagar hemma i Alunda, och som jag inte kommer att få träffa föräns i sommar.

Det är enligt mig själv nu meningen att jag ska försöka plugga under den här resan. Men eftersom jag precis köpt Vänner säsong 6 så är jag lite kluven. Vänner eller betyg i biologi?




Bild från fredagen.

Tog inga bilder igår.
Men det var g-r-y-m-t.
Allt kändes precis som förut,
och nästan lite bättre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0