@school

2010-05-05 - 11:00:48

Sitter på facebook med gott samvete på Arbetssätt och lärande eftersom jag är KLAR med det som ska vara klart. Så jäkla gött att man har åtminstone ett ämne man inte ligger efter i.

Vid halv sju igår fick jag ett sms av Markus, så då drog jag dit en stund, kollade på fotboll och Beck. Sen skjutsade gullungen hem mig. Fast nu står ju min cykel kvar där så det innebär att jag antagligen måste gå den långa promenaden på 20 minuter dit nästa gång. That's life. Får väl se vart vi ska kolla på hockeyn ikväll.


Jag har ett sjukt stort dilemma, jag vet inte om jag ska åka hem på kristihimmelfärd. Om jag inte gör det innebär det att jag måste vänta till sommarlovet. Antagligen ytterligare en vecka eftersom jag har bestämt mig för att åka till Dalarna över midsommar (som jag tror är typ veckan efter skolavslutningen?). Om jag åker hem kommer jag längta ihjäl mig efter Markus, och jag har dessutom typ lovat att Alex ska få komma hem till mig i Kil på kristihimmelfärd. Hm?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0