Ska plugga fysik tills hjärnan blöder.

2010-05-06 - 18:02:26
Okej, då var veckan i princip slut. Det är äckligt vad fort det går nu. Har bara två lektioner imorgon (en utav dom är fysik, och vi ska examination på Energi, fuck) och klockan tolv ska jag träffa två av dom andra från rekryteringsgruppen på skolan. Våran älskade kemilärare Fredrik ska ju sluta, och i processen att hitta en ny lärare får en grupp elever ifrån skolan vara med, så vi är fyra stycken. Vi träffades idag tillsammans med rektorn och snackade lite, fick allas CVn och grejer och så har vi planerat lite frågor. Ska träffa dom två första på måndag!

Kom hem för en timme sen, åkte tåget och fick mig en solig 15 minuterspromenad ifrån stationen och hem, ganska värt.
Andreas och Lennart är på golfklubben och Anette har inte kommit hem än. Markus umgås med sina kompisar idag, så nu står det emellan att gå ut på en promenad eller plugga fysik? Känner mig som den ensammaste människan i världen, äsch. Jag går ut och går, medans det är hyffsat varmt också.

Ha de chillpill.
Postat av: clara

åh vad bra att mina vänner inte kom på det i tid! :D

2010-05-06 - 19:00:37
URL: http://agnesclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0