When lights goes down, I see no reason for you to cry.

2010-05-10 - 17:50:40
We've been through this before in every time. ♥ Spotify


Chiiiiiiiiiiiiiill måndag asså. Imorse vaknade jag före min klocka och jag studsade upp trots att jag egentligen sovit för lite. Hade AL, biologi och sedan lunch. Sen började den första anställningsintervjun som vi (fyra elever från skolan) skulle vara med på. Och det tog totalt 2½ timme så jag missade både matte och idrott. På onsdag kör vi två till, då försvinner lite mer matte och lite AL antagligen.

Nu ska jag ta något som lindrar min huvudvärk och lägga mig framför tvn en stund, eller kanske äta middag. Anette jobbar och kommer inte hem föräns sju, Andreas är på golfbanan och Lennart vet jag inte vart han är.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0