Alunda & regn

2010-11-02 - 23:07:21
Sådär, då var jag tillbaka i träsket igen. Alunda.

Gick och träffade Anton vid sju, och fick Cristo på köpet som jag inte träffat på jättelänge. Sen gick jag och Anton och mötte Sarah, som jag heller inte har träffat sen i somras! Så jag har redan lyckats träffa tre gamla klasskompisar på mina sju timmar i Alunda so far, haha.
Var ute och gick i regnet, i motvind. Kan ju inte bli något annat än på dåligt humör.

Imorgon ska jag med pappa in till stan, sen fort hem och göra iordning för mina pojk-kompisar som kommer vid fem. Ska laga mat och se på film. Alltid lika trevligt.

Är dödstrött efter att bara sovit fyra timmar eller var det nu var inatt. Ganska lite för att vara jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0