Dag 01 - Presentera dig själv

2010-11-19 - 21:47:48
Jag heter Josefin Jansson, född i Karlstad 1993. Bodde där tills jag var ca 3 år då mamma och pappa valde att flytta till Uppsala där vi bott på lite olika ställen, bland annat Gränby och Eriksberg.
I feburari år 2000, när jag var 6 år flyttade vi ut på "landet" 3,5 mil utanför Uppsala, till Alunda som ligger i Östhammars kommun. Där har jag gått mina nio år i grundskolan och träffat en hel del bra människor. Men efter lite mer än nio år i Alunda ville och orkade jag inte bo kvar där, ni vet hur det är med små samhällen. Har dessutom aldrig trivst i Alunda/Uppsala då jag har spenderat en hel del tid i Kil/Karlstad och tyckt det varit bättre här. Flyttade till Kil (själv) i augusti 2009 och började på Klaragymnasiet i Karlstad, och läser Naturvetenskap. Och jag ångrar det inte en enda sekund. Jag är på stället där jag trivs och snart är det dags att flytta ut till en egen lägenhet (är just nu inneboende hos min moster). Och i den här underbara delen av Sverige har jag stött på dom bästa människorna, och kanske dom värsta motgångarna vissa stunder.

Jag är en väldigt tråkig människa på det sättet att jag inte har några direkta hobbys. Jag har tappat intresset för att sporta (har provat på ungefär allt som går) men är galet intresserad av sport så länge jag slipper utöva den själv. Spelade i band innan jag flyttade ifrån Alunda, men nu har keyboarden börjat användas som klädhängare.
Det BÄSTA som någonsin har existerat i musikväg är Kent, och tätt därefter Robyn. Ett band och en artist som aldrig tycks misslyckas.

Jag har allt utom mormor på jorden. Ett stort hål istället för mormor.

Ja där har ni väl mig. I stora drag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0