Dag 07 – Min bästa vän

2010-11-25 - 16:14:45
Jag har haft många bästa vänner genom åren. Men just nu så är nog Alexandra den vännen som vet mest om mig. Alexandra Anna Nyström är 17 år (och snart 18 för den delen, 30 maj) och bor i Arvika med mamma, pappa, lillasyster och lillebror. Hon är född i Huddinge och har även bott i USA i 7 år, och i Gävle. Hon har en pojkvän som heter Emil, och förutom Emil hon är musikintresserad och spelar Volleyboll. Vi har väldigt lika musiksmak (förutom att hon gillar Vampire Weekend väldigt mycket, det gör inte jag) såsom Daniel Adams-Ray och Robyn bland annat. Hon går i min klass (natur) fast läser inriktningen Webb & Media, jag läser Människa & Beteende.

Jag har snart känt Alexandra i ett år, helt sjukt kort tid med tanke på hur nära vi faktiskt står varandra idag. Hon är så bra, för hon är ärlig mot mig. Hon skapar inga romantiserade bilder av hur saker är eller kommer bli, utan säger vad hon tycker, och även om det är saker som strider mot mina egna åsikter så har jag alltid haft nytta av hennes åsikter i slutändan. Hon vet så mycket om mig, och är intresserad av att veta hur jag mår. Och ärligt talat så skulle jag inte ha mått så bra som jag gör idag, om det inte vore för Alex.

Hon är dessutom en av dom roligaste människorna jag känner. Jag har aldrig skrattat så mycket tillsammans med en enda person som jag har skrattat när jag är med Alex. Oavsett hur jag mår en vardagsmorgon, första lektionen, det spelar verkligen ingen roll hur arg, sur eller ledsen jag är, det är fullkomligen OMÖJLIGT att inte le när man är i närheten av henne.







Det här videoklippen får mig att skratta, så himla mycket..

Du är bäst ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0