Det är idag det är jobbigt.

2010-11-23 - 22:33:33
Saker gör för ont för att få vara sant ibland. Och jag har hört det så många gånger nu, "det blir bättre, en dag". Tro inget annat än att jag mest i hela världen vill att det ska bli bättre, jag vet att det ska bli bättre, det måste bli bättre för jag förtjänar nog inte att må sähär. Men JUST NU så gör det ont, och då spelar det ingen roll hur bra det kommer bli sen, för det är idag som det är jobbigt, det är idag jag måste handskas med det och jag kan inte se dagar, veckor eller kanske månader framåt. Det finns inte för mig idag.

Därför tänker jag citera en av mina klokaste vänner:

"I Paris gick alla hand i hand.
Alla var kära, verkade det som
Jag är inte kär, men jag är fri
Och det är det bästa man kan vara,
näst efter kär
"

Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2010-11-24 - 12:36:27
URL: http://agnesclara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0