jag vill gå vidare.

2010-11-14 - 23:00:12
jagärstark. jagärstark. jagärstark. jagärstark. jagärstark. jagärstark.

Jag måste tro på att jag kan saker som jag egentligen inte kan. Jag kan gå vidare, jag kan må bra. Jag vill må bra och jag ska må bra. Och jag ska göra det utan dig. För nånstans så finns det en gräns för vad en människa får ta. Jag tänker inte ta mer ifrån dig nu, jag vill inte ta mer skit ifrån dig. Det räcker nu. Jag är trasig från topp till tå och jag ska fixa det nu. Du har gjort ditt. Och jag förtjänar inte att ha en människa som dig i mitt liv, jag förtjänar inte att bli manipulerad och sänkt. Jag vill inte ha dig så nära mig igen, det gör för ont. Ge mig en chans. Ge mig mitt liv tillbaka.

Postat av: Becka

Hej och tack för kommentaren på bloggen! Säg till om jag kan hjälpa dig något med arbetet :)

2010-11-16 - 21:15:53
URL: http://rosarutig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0