fyfan för springning.

2010-10-01 - 18:37:27
Fyfan för 3 km. Det finns inget skönt, roligt eller friskt med att springa. Aldrig. Aldrig någonsin.

Slutade i alla fall klockan tre, och tog tåget med Alex hem 15:34. Var hemma tiiiiiidigt, hur skönt? Gick upp och la mig i sängen direkt och typ halvsov. Tills jag kom på att jag ville till Coop och köpa godis, sen hamnade jag här.

Det är bara jag och min moster Anette hemma ikväll. Dom andra två är ute på roligheter. Ska beställa mat och bara ha det gött ikväll, med min stora godispåse.

Imorgon är det nog Arvika mârten som gäller. Ännu mera godis! Fast inte vilket godis som hellst. Och så har jag studiedag på måndag. Älskar mitt liv ibland!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0