Fysik B borde inte få finnas.

2010-10-25 - 19:31:43
Vi har haft 30 timmar och 50 minuter fysik B sedan vi började denna terminen, 25 augusti. Under dom 30 timmarna och 50 minutrarna har vi endast jobbat med ett enda, enormt kapitel. Detta ska vi examineras på nu, dvs "prov". Tanken är att vi ska skriva en fusklapp, ett A4 får vi fylla, på fram och baksida.

Nu undrar jag bara: hur ska man kunna trycka in så mycket på så lite som två sidor? Jag har fått med mindre än hälften av det jag vill ha med på ena sidan på mitt A4.

Nu ska jag gå och skriva om det, på ett liiiiite större A4 (jag har mätt millimetrar), och jag ska skriva så jävla litet så jag inte ens ser vad det står.

Wish me luck.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0