höst!

2010-10-16 - 22:14:33
Imorse blev jag äntligen klar med en video som jag gjort, innehöll en massa videoklipp ifrån Taizé 2009 och finns på facebook numera! La nog ner minst fyra timmar på den, suck.

Så när jag äntligen var klar med den så klädde jag på mig massa varma kläder och gick ut och satte mig i solen, och tittade på när Andreas gjorde massa nytta, krattade löv osv.
Lite senare drog vi till Högboda. Grymt skönt ställe att vara på, speciellt nu när man behöver en lugn, tyst och i detta fall en väldigt fin plats att rensa och samla alla tankar på. Hjälpte Lennart lasta massa ved, så jag har gjort lite nytta idag i alla fall. Trivs ganska bra med det här vädret också, ska inte klaga allt för mycket på denna kylan.

Vill krypa ner i min säng och se på Vänner och bara glömma allt annat, så jag tror jag gör det nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0